Alat upravljanja – zašto su važni sastanci i upravljanje vremenom
Upravljanje je proces koji zahtjeva kompleksan skup znanja, vještina i sposobnosti. Iznad svega sustavna i pravovremena komunikacija unutar sustava i pri tome prikladna za svaku organizacijsku razinu nerijetko je ključni faktor u uspješnosti provedbe poslovne strategije i ostvarenja željenih poslovnih ciljeva.
Kvalitetno strukturirani sastanci sa jasnim ciljevima i očekivanjima te smješteni u standardnu poslovnu godinu kao vremensku odrednicu uvelike mogu odrediti uspješnost upravljanja i predstavljaju nezaobilazan alat svakog uspješnog manager-a neovisno o razini. U tom kontekstu upravljanje vremenom – vlastitim te vremenom svog tima je u suštini upravljanje jednim od nezaobilaznih resursa.
Odrediti vrijeme kao resurs.Uvidjeti značaj planiranja vremena. Obratiti pozornost na činitelje koji oduzimaju vrijeme. Ostvariti uštede kroz dobro planiranje vremena.Vrijeme pretežno trošite na hitno odgovaranje na zahtjeve koji dolaze sa svih strana i uvijek ste u reaktivnom načinu rada. Kvalitetan pristup komunikaciji uz upravljanje vremenom kao resursom stavlja vas u poziciju proaktivnog djelovanja, a ne reaktivnog.
Svrha ovog seminara je osloboditi vas od stresa kroz primjenu sustava za potpunu organizaciju posla i života. Sustav je posve prilagođen radu u informacijskim dobu no nije ovisan o samoj tehnologiji pa se može provoditi i pomoću papira i olovke. Ono što je važno su principi na kojima počiva.
Kome je namijenjen program?
Radionica Alat upravljanja sastanci iupravljanje vremenom (Time management) je namijenjen top i srednjem menadžmentu koji razumiju da bez dobre organizacije vremena nema niti uspjeha. Dakle, namijenjena zaposlenima i menadžerima koji rade u informacijskom dobu, onima čiji se dnevni ili tjedni zadaci ne mogu svesti na jednostavnu to-do listu s 5-9 stavaka.Koristi za Vas i Vašu organizaciju
Radionica će omogućiti razumijevanje značaja bolje organizacije vremena i demonstrirati jednostavne alate za provođenje upravljanja vremenom. Omogućit će uvid u aktivnosti u koje ulažemo veliki dio vremena a koje po važnosti nisu na prvom mjestu.Način realizacije
Interaktivni trening uz multimedijalnu prezentaciju praćenu brojnim vježbama i primjerima iz posla i života. Rad s vašim alatima za osobnu organizaciju. Coaching i savjetovanje opcionalno.Sadržaj:
- Utvrđivanje zahtjeva
- Vrijeme kao resurs
- Osnovna znanja o korištenju vremena
- Principi i tehnike bolje organizacije
- Utvrđivanje ciljeva i potrebnog vremena za ostvarenje
- Načini učinkovitog upravljanja vremenom
- Odgovornost prema vremenu
- Uspješno delegiranje
- Organizacija radnog stola
- Držanje sastanaka
- Prepreke upravljanju vremenom i kako ih preskočiti?
- Primjeri uspješnosti u upravljanju vremenom
Tehnološki razvoj omogućio je ne samo afirmaciju novih marketinških modela poput individualizacije ponude već i nastanak potpuno nove discipline poznate kao digitalni marketing. Prisustvo na internetu te društvene mreže neki su od elemenata današnjeg marketinškog pristupa koje prije svega karakterizira sve veća otvorenost te fleksibilnost. Ujedno virtualna stvarnost te virtualna organizacija kao i nove generacije potrošača kojima je virtualnost gotovo prirođena u velikoj mjeri određuju marketinške procese.